יעדי החופשה המשפחתית בישראל

נוצרים, יהודים ומוסלמים מחשיבים את ישראל כארץ היהודים הנצחית. היא מדינה מזרח תיכונית בים התיכון. ניתן למצוא את האתרים הדתיים בירושלים. בעיר העתיקה, הר הבית מכיל את הר הבית מהמאה השלישית, עם הכותל המערבי, מסגד אל-אקצה, כנסיית הקבר הקדוש וכיפת הסלע. המרכז הכלכלי של ישראל, תל אביב, מוכר בזכות האדריכלות בסגנון הבאוהאוס והחופים החוליים.

תיירים המתכננים לבקר בישראל ימצאו יעדים פופולריים רבים לכלול במסלולם. ירושלים היא אחד המקומות המבוקרים ביותר בעולם. היהודים הקדומים בנו את העיר לאחר תקופת המקרא. משיחיים רבים מכנים את הר הבית ”מקדש המשיח”. הוא ממוקם על הר הזיתים. תיירים יכולים לבקר בים המלח, הספא הטבעי הגדול בעולם.

תיירים יכולים גם לנסוע לגדה המערבית כדי לבקר במקומות כמו תל אביב וירושלים. הגדה המערבית היא ביתם של אתרים היסטוריים כמו מצדה, שבה נוצר הארכיפלג מצדה בתחילת המאה השישית. הר הבית, הנמצא בעיר העתיקה בירושלים, מושך אליו אלפי מבקרים מדי יום. הר הבית והכותל המערבי הם שני המראות החשובים ביותר לנוצרים ברחבי העולם.

נהר הירמוק הוא אחד מנמלי התעופה הבינלאומיים העיקריים של ישראל. יש גם שדות תעופה רבים אחרים ברחבי המדינה. תיירים רבים נוסעים לאילת במדבר הסורי. תיירים יכולים לבלות מספר ימים בים המלח, שם הם יכולים לשחות במימיו הטבעיים ולאכול עם המתים. לישראל יש את אחד מקווי החוף הגדולים ביותר על פני כדור הארץ. תיירים שנוסעים לאילת יכולים ליהנות מהשמש, מהים ומהשמש, תוך שהם נהנים גם מהיופי והאירוח של תל אביב.

בישראל יש הרבה פארקים לאומיים ושמורות טבע. אחד מאלה, הר הכרמל בחיפה נחשב לאחד מחמשת פלאי הטבע המובילים בעולם. אילת, קדם ומיגדלה הם גם פארקים לאומיים פופולריים או שמורות טבע. שרון, בית-אלפא, שרון ושרון הם דוגמאות נהדרות. הר הכרמל בחיפה מציע לתיירים את האפשרות לטייל, לרכוב על אופניים ולעקוב אחר הנוף.

ישראל היא ביתם של כמה ממלונות 5 הכוכבים הטובים בעולם. תיירים יכולים לשהות במלונות אלה בזמן שהם נהנים מההטבות של שהייה במלון מפואר. חלק מבתי המלון מציעים סיורים פרטיים בעיר העתיקה בירושלים. שהייה במלון אקסקלוסיבי מאפשרת לך להשתתף בפעילויות תרבותיות כגון סיור בבתי הכנסת. תוכל גם ליהנות מהמטבח המזרח תיכוני הטעים בירושלים.

מקומיים ותיירים כאחד יאהבו את שוק הכרמל באילת למזכרות. תוצרת מקומית, תכשיטים וצעצועים ניתן למצוא גם בשווקים המקומיים של אילת. ברובע החמישי של חיפה אפשר לשבת בשוק הפשפשים וליהנות ממראות העיר. אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את אילת היא לצאת לסיורים פרטיים רבים באזור. תוכלו לבקר בנמל תל אביב, שער הים והנגב.

התיירות בישראל פופולרית מאוד במהלך השנה. יש בישראל כמה אטרקציות עיקריות שאתה צריך לבקר בהן בין ינואר לפברואר. אלה כוללים את ועידת ברומץ, המתקיימת בדרך כלל בשבוע האחרון של ינואר. תזמין כרטיסים מוקדם אם אתה רוצה להשתתף באירוע בן יומיים. יעדי תיירות רבים בישראל מציעים יותר מאירועים מרכזיים אלה. בדוק את האתר הרשמי לרשימה מלאה של כל מה שיש למדינה להציע.

ים המלח נמצא בישראל, סמוך לגבול עם מצרים. זהו פלא טבעי שהתגלה בשנות ה-50. מאמינים שלמים עתירי המינרלים האלה יש יתרונות בריאותיים רבים למי שמתקלח בהם או שותה אותם. ישראל היא ביתם של כמה מהאטרקציות הידידותיות ביותר למשפחה ברחבי העולם, כולל החופים באילת ובחיפה.

חיפה, בירת ישראל, היא גם אחד המוזיאונים העתיקים והגדולים בעולם. משפחות ייהנו ממוזיאון תל אביב. מוזיאון ירושלים, הנמצא בירושלים הכבושה, הוא גם בחירה טובה לאטרקציות ידידותיות למשפחה בישראל. אתה יכול לקחת את הילדים שלך להר הכרמל של חיפה כדי לראות את הנס שהתרחש לכותל המערבי לפני מאות רבות של שנים. אין צורך לעזוב את ישראל כאשר אתה לוקח חלק באטרקציות ידידותיות למשפחה הגדולות האלה.

עיר החוף אילת היא יעד ידידותי נוסף של המשפחה בישראל. אם אתה מחפש אתר נופש עם הרבה מה להציע, אז חופשה באילת צריכה להיות גבוהה ברשימה שלך. אתה יכול להירגע על החוף, או לבקר במוזיאון דוד ושטחו היפה. באילת יש מקומות קדושים רבים של פולחן וצדפות. אתה יכול לסייר בבית הכנסת תל אביב שנבנה מחדש או ללכת לכותל המערבי.

פרטים נוספים: חופשה בארץ -אופק תיירות

סגור לתגובות.