אטרקציות תיירותיות הטובות ביותר באיסלנד

זו האטרקציה התיירותית המדורגת ראשונה באיסלנד. אתם יכולים לראות את הזוהר הצפוני ולהתפלא על היופי של הקרחונים. עם זאת, למבט מקרוב, ראש לחוף הדרומי כדי לראות את המפל גולפוס. המפל הראשון הוא בגובה 36 רגל, בעוד האחרים בגובה 69 ו -105 מטרים. אפשר גם לתפוס את הזוהר הצפוני ממפל המים הראשון, שגובהו 36 מטרים. עם זאת, תצטרך להילחם בהמון במהלך היום. הזמן הטוב ביותר לראות את הזוהר הצפוני הוא במהלך הלילה, כך לתכנן את הביקור שלך בהתאם.

התחנה הראשונה במעגל הזהב היא אזור האביב החם גייזר, שבו אתה יכול לחזות הגייזר (מעיין מים חמים המתפרץ תקופתית, ומעלה לאוויר עמוד של מים חמים וקיטור) הגבוה בעולם, גייזר סטרוקר, ירי 30 מטרים לתוך השמים. עמק Laugavegur הוא עוד גולת הכותרת של איסלנדית. היא ביתם של בריכות גיאותרמיות והרים צבעי הקשת. זה גם אחד הטיולים הטובים בעולם, ואתה יכול לטייל שביל Laugavegur, שביל 20 קילומטרים מנוקד עם מפלים יפים.

הפארק הלאומי טינגווליר (באנגלית: Thingvellir National Park) הוא אחד האטרקציות התיירותיות המובילות באיסלנד. הפארק הזה הוא ביתם של שועלים ומכרות ארקטיים, ואוכלוסיית ציפורים עשירה. בקיץ, אתה יכול לשחות בנהרות הקרחוניים, ואם אתה מרגיש אנרגטי, אתה יכול לנסות לדוג. פלאים טבעיים אלה הם יפים ודרך נהדרת בשבילך ללמוד על ההיסטוריה של איסלנד.

אטרקציה תיירותית נוספת באיסלנד היא הווסטפיורדים. מפל שושלת אנדי, הידוע גם בשם מעטה החתונה, הוא אחד המפלים הגבוהים במדינה. הוא מורכב משבעה מפלים ומתנשא לגובה של 330 מטר מעל פני הים. בינתיים, מצוקי לטראבג'רג הם ביתם של מספר מינים של עופות ימיים, כולל נפחים.

חצי האי ווסטפיורד הוא יעד פופולרי נוסף באיסלנד. אתה יכול לנהוג או לשכור סיור מאורגן כדי לחקור את האזור. אתה יכול אפילו להיות מסוגל לראות שועל ארקטי או כלב ים בזמן שאתה שם. רבות מהאטרקציות התיירותיות המוערכות ביותר באיסלנד ממוקמות על הרוק – הצוק הזה. נוף סלעי זה מספק הזדמנות לפעילויות רבות, כולל קיאקים ימיים והליכה על צוק.

ביקור בווסטפיורד הוא אחד האטרקציות התיירותיות ההטובות ביותר באיסלנד. ניתן גם לטייל לאורך צוקי לטראבג'רג, שמלאים בהרים צבעי הקשת ובבריכות גיאותרמיות. יש כמה מהמקומות הטובים ביותר לטיול באיסלנד. אתה אפילו יכול להישאר שם יום שלם! הנופים מאזור נוף זה פשוט מרהיבים. המפלים הם המקום המושלם לבריחה רומנטית.

האטרקציה המפורסמת ביותר באיסלנד היא חוג הזהב. הנוף הזה היא דרך נהדרת לראות את היופי של המדינה. המסלול הפופולרי ביותר עוצר במעגל הזהב, כמו גם הפיורד שהוא הגייזר האיסלנדי המפורסם ביותר. בצד הנגדי של חצי האי, הנוף מלא בפסגות קרחוניות ובקלדרות געשיות. המפלים הם חלק מרשים מהעיר.

אילו עוד פעיליות ואטרקציות אתם יכולים לעשות באיסלנד?

אם אתם מתכננים טיול לאיסלנד, אל תחמיצו את הנופים המרהיבים של המדינה. שלושת הפארקים הלאומיים של המדינה מלאים בנוף טבעי עוצר נשימה ובמקומות רבים לחקור. מבקרים יכולים לבקר בקרחון ואטנז'וקול, המחולק לארבעה חלקים. נקודות פופולריות נוספות באזור הן קלדרת אסקיה (Askja caldera) וקרחון ג'וקולסרגלג' ופור (Jokulsargljufur). בעוד שהאחרון סגור במהלך החורף.

חצי האי ווסטפיורד הוא גן עדן להולכים, בין אם אתם מחפשים שקיעות מדהימות מעל האוקיינוס האטלנטי או נוף יפה של הזוהר הצפוני. זוהי גם הנקודה המזרחית ביותר באירופה. בקצה המזרחי, אתה יכול למצוא עיירה מהמאה ה -9 עם היסטוריה עשירה. תמצאו אטרקציות תיירותיות רבות באיסלנד, כולל נופים מדהימים.

למידע נוסף, לחצו כאן: פעילויות ואטרקציות באיסלנד "touriceland.co.il"

סגור לתגובות.